a : TISDAG = ÖVER


Godkväll på er alla! Nu är tisdagen slut och jag har endast två dagar kvar innan jag får helg. Tar nämligen ledigt på Fredag för att fara till arvidsjaur och träffa min kusiner vilket är helt fine för mig! Slutade runt två idag så for hem och tittade på en härlig dansfilm innan jag fick ett telefonsamtal som sa att jag skulle möta Julia för att gå broarna runt med hundarna. Och det gjorde vi - Fyra hundar och två flickor. Sen efter det fick jag komma över en stund för lite fika och en snabb genomgång på historian som jag har prov på imorgon. Är inte alls taggad men känns ändå skönt att få det bortgjort. Nu ska jag packa ihop grejer till imorgon och sen ska jag hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0