j : LEDSEN BLÖT OCH KALL

Hejsan! Igår var en av de jobbigaste dagarna på länge. Jag ska inte börja säga alla felen men två skäl var då att min cykel blivit stulen och att jag var ute i tre timmar och frös nästan sönder fötterna. När jag står där på busstationen i väntan på en buss som skulle ta mig till min lilla ängel så kom ett gäng blinda människor och gick förbi. Dessa peroner var så glada även om de var blinda att jag kände att jag inte hade någon rätt att stå där och vara sur över en stulen cykel och över ett par frusna tår så när jag satt mig på bussen så plocka jag fram ett leende och förberedde mig på Emelies kärlek som väntade i Drängsmark i stället.
Godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Erik

Chinet, du är sån fin person♥

tråkigt med cykeln :(

2012-04-23 @ 19:09:55
URL: http://erikhedmaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0