j : TEXTER TILL LÅTAR SOM HANDLAR OM MIG

Jeanette anropar bloggläsarna. Hejsan. Efter middagen gick jag och åt glass med min älskade mathilda vid Ainas sedan tog jag mig en prommenad i solen som sjönk väldigt fort ner bakom husen. Från varma till kalla grader på bara någon minut, tänka sig. Satt på en bänk och skrev lite texter som jag nu ska sätta mig och försöka sätta lite gitarrspelande till. Rumpan blev alldeles för kall där på bänken så jag började jag gå hem igen när jag plötsligt hörde mitt namn ropas. Emelie och Claes som hade varit och skatetat följde med mig till lilla ettan och drack sig otörstiga och åkte sedan iväg till en buss som inte väntade på någon.
En helt bra och fin kväll här i Skellefteå som nu måste få ett slut. Ska spela lite muisk sedan krypa till kojs så ha det så bra tills vi hörs igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0