j : VILKA SIFFROR ÄR DINA

Hejsan alla mumsbitar. Imorse var jag på tandregleringen och fick en räls i nederkäken. Nu har jag förjävla ont och vill bara lägga mig under kudden och grina. Jag ska stå ut till klockan tio då bror min kommer med alvedon. 
Efter skolan gick jag och agnes och åt middag med Ellen och förde intressanta diskussioner. Efter middagen gick Agnes och jag på en kurs så att vi få ge oss ut på vägarna och övningsköra. Den var lång men nu är vi klara i alla fall och det känns otroligt skönt. Träffade mitt "lilla" kusinbarn Pontus där vilken gjorde min dag. Har inte träffa pajken på länge.
Nu ska jag plugga lite sedan ut och gå en sväng. Ha en bra kväll allesammans. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0