a : 1 JUNI



Hej på er sötnosar! Förlåt för väldigt dålig uppdatering från min sida men har knappt suttit vid datorn de senaste dagarna. Har iallafall haft härliga dagar som har varit allt från stressiga till väldigt chill-iga. Idag slutade jag ett och då mötte jag upp en gammal vän på stan för en massa prat och köpte även min skolavslutningsklänning och lite andra småsaker! Det var supertrevligt. Strax kommer älsklingen förbi och då ska vi nog hugga in i middagen och sen ska vi ut på en springrunda vilket blir spännande eftersom vi båda inte sprungit tillsammans någon gång förut. Men det blir bra tror jag! Nu ska jag plocka undan lite mer i rummet. Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0