a : EN BILDDAG


Lunchen//Happy at Sibylla

Min älskade fjällrävenryggsäck//Tummen upp för trafik

Snyggingarna Linnea och Julia//Den fina lokalen på kyrkholmen

Väldigt coolt att använda glas som instrument//i taket lyser färglada bollar

Väldigt väldigt bra-a tjejior//sötnosen själv

Världens snyggaste tjej//Everybody

Godkväll! Snart slår klockan halv tolv och det är strax dags att gå till sängs. Men först tänkte jag dra en snabbis vad som hänt allt mest idag. Vi hade en väldigt chill dag på skolan pga skolavslutning på torsdagmorgon vilket taggad järnet just nu!!! Sen for städade jag lite grann och tjänade några kronor och sedan gjorde jag mig klar för kvällens planer - träpinnen på kyrkholmen. Det var supertrevligt och träffade en massa gammalt/nytt folk! Godnatt på er kaksmulor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0