a: BRA SAKER FINNS, DÅLIGA SAKER FINNS


Jag har en massa bra saker att berätta och en massa dåliga. Allt är upp och ner idag. T.ex. tappade jag ner en hel låda med saker på min fot, bland annat en massa porslin så det gick sönder och min stortå är svullen. Dock har jag haft en bra dag eftersom att jag har fått delat den med pojken min och fyndat mig två skor och två kepor. Jag behöver göra läxa nu men vill samtidigt bara lägga mig ner i sängen och sova.

Imorgon blir en riktigt bra dag tror jag. Har först sovmorgon så ska ta på mig mina nya skor och testa dem runt broarna. Sen kommer det bli riktigt bra väder och det passar perfekt då jag och Jeanette ska mysa på bryggan med gitarren och glass! Nu tänkte jag göra klart läxorna, packa väskan till imorgon och sen ska jag dra fram boken. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0