a : EN SPEGELBILD AV DIN PERSONLIGHET


Det här är min pojkvän. Han är en lustigkurre utan-dess-like och definitivt en som vill synas framför kameran. Vi möttes för 20 månader sedan på uppfarten till mitt hus. Ingen visste då att det skulle bli vi men för mig kändes det riktigt bra, fastän vi knappt visste något om varandra. Nu vet jag allt om han och det är nästan lite hemskt för ibland tänker vi samma sak eller tänker säga samma sak som den andre. Han är min bästa vän, samtidigt som min pojkvän. Han är den jag kommer till när jag mår dåligt eller ifall jag måste berätta något spännande. Vi har haft våra nedgångar men vi lyckas alltid ta oss igenom det tillsammans. Jon, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0