j : webcamhistoria




Första Bilden tagen med webcamen. En dag då jag var sjuk.
En bild från en dag då jag var alldeles kärleksfull i min vita klänning.
Halvlångt hår och glasögon. Vet inte riktigt vad jag gjorde denna dag.
Saknar håret massor.
Fett ont blåmärke efter fett hemsk kväll.
Här var jag sjuk och gillade det inte.
En till sjukdag.
Skulle och klippa mig hos moster.
Nästa dag då håret var borta.
Gulliga lilla Mads på besök i familjen Markströms hus.
Crazy kväll med Emelie.
Hade varit ute och jagat.
Morgonen den 12 november. Min födelsedag.
Här var det kalas? Jul? Melodifestival? Jag vet inte....
Bakar kaka för julen.
Ut och rida med Linnea P.
Mathilda klipper av mitt hår dan före julafton.
Mycket fint blev det. Tror detta var nyårs dessutom.
Dricker glögg i hästkläder.
Gjorde en ny frippa.

Ännu en ny frisyr. Gjord av Cissi.
Hade varit till STHLM och skaffat mig en ny favorittröja.
hade dejt med kissen.
Skulle ut och åka skidor.

Bakade kakor.
Hade ont i ryggen.
Idag är jag sjuk och äter chokladmousse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0