j : EN FUCKING TRAKTOR



Hejsan. Ursäkta att jag varit frånvarande men har faktiskt inte haft tid att blogga. Min helg har varit körig men på ett roligt sätt. I fredags var jag i Drängsmark med vårat lilla moviegäng och såg film. Många tårar rann på våra kinder och väldigt m¨nga tankar delades. Fin kväll.
Lördag åkte jag hem med nadja till fällfors gjorde en alldeles utmärkt middag för en och for sedan på Nhl-turnering. trevligt det med även när jag inte förstod spelet.
Idag har jag rivit tak med pappsan. Tungt var det men roligt att jobba lite. Sedan fick jag köra en fucking traktor! kände mig asball och blev väldigt taggad på att få börja övningsköra.
Nu ska jag se lite one tree hill sedan hitta på någonting. ha det så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0